Subject: Pöördumine
From: "Kristi Kippa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Vahur Kivistik" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 16:59:47 +0300

Tere

Edastan Teile vandeadvokaat Vahur Kivistiku palvel pöördumise.

Lugupidamisega

Kristi Kippa
Büroojuht

Advokaadibüroo HansaLaw OÜ
Gonsiori 7, Tallinn 10117, Eesti - Estonia
Tel +372 6603800, Mob +372 5505442

 <mailto:[email-masked]%0bwww.hansalaw.ee%0b>
[email-masked]
www.hansalaw.ee

_________________________________________________________________

Käesolevas kirjas (k.a. manustes) sisalduv informatsioon on mõeldud vaid
kirja adressaadile. See võib sisaldada konfidentsiaalset ja/või piiratud
levikuga teavet. Kui Te ei ole antud kirja ettenähtud adressaat, ei tohi
Te käesolevat informatsiooni kopeerida, levitada või muul viisil kasutada.
Kui Te olete antud teabeedastuse saanud ekslikult, palume Teil sellest
saatjat e-posti teel teavitada ning kustutada viivitamatult kõik koopiad
antud materjalidest.

_________________________________________________________________

The information contained in this e-mail (including attachments) is
intended only for the party to whom it is addressed. It may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the intended
addressee you may not copy, distribute or otherwise use and disclose this
information to any other party. If you have received this transmission in
error, please notify the sender by e-mail and delete all copies of the
material immediately.

_________________________________________________________________